Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Damon Albarn: πολύ respect!!!

Εδώ και έναν μήνα είχα στο μυαλό μου να γράψω δύο λόγια για τον ταλαντούχο κύριο Damon Albarn. Σε μία στιγμή βαρεμάρας σήμερα λοιπόν το πήρα απόφαση.

Θα μου πείτε τώρα: “Who the **** is Damon Albarn???”. OK, δεν σας αδικώ αν δεν τον ξέρετε. Αλλά αν σας πω ότι είναι ο άνθρωπος - βάση των συγκροτημάτων Blur, Gorillaz και The Good, the Βad and the Queen... Σίγουρα πετυχημένα bands τα δύο πρώτα (το τρίτο είναι σχετικά καινούργιο, αλλά με πάρα πολύ καλές προοπτικές). Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχετε ακούσει ούτε ένα τραγούδι από αυτά τα μουσικά σχήματα! Ακόμα έχει κάνει κι έναν solo δίσκο με τον τίτλο Mali Music.















Ο Μr. Albarn, λοιπόν, είναι η φωνή των παραπάνω συγκροτημάτων. Όλα τα λεφτά η φωνή! Δεν έχω τίποτα άλλο να πω γι’αυτό! Άλλα ο ρόλος του δεν περιορίζεται σ’ αυτό, καθώς έχει γράψει και αρκετά από τα πολύ καλά (κατά την γνώμη μου) κομμάτια που έφεραν την επιτυχία. Ακόμα παίζει τα παρακάτω λιγοστά μουσικά όργανα: κιθάρα (ηλεκτρική και μη), πιάνο, organ (αυτό το εκκλησιαστικό), βιολί, recorder (είδος φλάουτου), vibraphone (κάτι σαν ξυλόφωνο), melodica και τέλος synthesizer βέβαια! Εν ολίγης, ο άνθρωπος είναι μουσική ιδιοφυία και ίνδαλμα για εμένα!


For the records, αφορμή αυτής της ανάρτησης είναι η περιέργειά μου να μάθω την ηλικία του… Τελικά βρήκα ότι φέτος έκλεισε τα 40 (και δεν του φαίνεται καθόλου!)


Παρακάτω υπάρχουν τα Top-5 (κατά την γνώμη μου πάντα) κομμάτια από κάθε δουλειά του σε συγκρότημα. Αξίζει να τα ακούσετε! Είμαι σίγουρος ότι όλο και κάποιο θα αναγνωρίσετε!


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mono ena tragoudi blepw egw h mallon kalytera akouw...

Alessandro είπε...

gia na pas sto epomeno kommati pata apla to sxetiko koumpaki...!!!
(mhn dineis shmasia sthn lista apo katw)

argy είπε...

1)Εγώ πειράζει που απ' τα συγκροτήματα ξέρω μόνο το 2ο?
2)Ε όχι και δε του φαίνεται ότι 40άρησε!Το λιγότερο εγώ θα τον έκανα 38 και το πολύ 43-44.
3)Το θέμα με το κορίτσι άστο,βλακεία δικιά μου!!!
Φιλάκια σ'όλους γενικά!

Alessandro είπε...

Όχι βέβαια, δεν πειράζει!
Αλλά ευκαιρία να μάθεις και τα άλλα!
Άκουσε τα... Δεν θα χάσεις...
Και να μην σου αρέσουν, επίσης δεν πειράζει. Το αν μας αρέσει ή όχι κάποιο είδος μουσικής ή συγκρότημα είναι 100% υποκειμενικό θέμα. Το παν είναι να μην είμαστε στενόμυαλοι - με παρωπίδες, αλλά να είμαστε ανοιχτοί στο να ακούσουμε κάτι καινούργιο! Ποτέ δεν ξέρεις. Μπορεί να γίνει αγαπημένο σου...

o book είπε...

opios endiaferetai gia stixima beite edo http://sportbetnews.blogspot.com

 

blogger templates | Make Money Online