Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

18:30 κι εγω.... πειναω

Σημερα ειναι η μερα που ολα παραλυουν λογω των γνωστων απεργιων σε ολους τους τομεις και μιας και ηταν κλειστη η σχολη ειπα να ξυπνησω αργα (13:10). Αναβω το PC για να δω τι παιζει στο blog και πριν καλα καλα ανοιξει ο firefox κοβεται το ρευμα...
Εν τω μεταξυ, με εχει πιασει μια πεινα γιατι δεν εφαγα το προηγουμενο βραδυ. Λεω να περιμενω να επανελθει το ρευμα αρχικα. Ομως μετα απο μια ωρα... τιποτα! Παω στην κουζινα και τρωω αρχικα δημητριακα με κρυο γαλα. Μετα απο λιγη ωρα φτιαχνω μια σαλατα (λεπτομεριες γι'αυτην αλλη φορα...). Τελικα τρωω και 2 πορτοκαλια...(Ναι μαμα, τρωω φρουτα...) Ολα αυτα εχωντας στα αυτια μου το MP3 player να ακουω imagine897...
Μετα απο δυο ωρες επανερχεται το ρευμα και η κοιλια μου εχει φτασει στην πλατη... Λεω τον πονο μου στον Παρη (πεινα) και παω σιγα σιγα προς την κουζινα...
Ανοιγω το ψυγειο και τι να δω; Μερικα αυγα να με κοιτανε πονηρα, κατι σφιχτες ντοματες, τυρακι απο Χρυσουπολη και μια μακροστενη πιπερια να δειχνει προς το μερος μου... Ε, λεω θα τα συνδυασω σε ομελετα! Ετσι και εκανα!
Φωτο της "δημιουργιας" φαινονται παραπλευρως...

Υλικα
  • 2 αυγα
  • 1 ντοματα, σφιχτη κατα προτιμιση
  • λιγο τυρακι
  • 1 πιπερια, κατα προτιμιση απο τις μακροστενες λιγο καυτερες (ξερεις εσυ Παρη...)
  • λαδακι

Προετοιμασια
Κοβουμε σε κυβακια την ντοματα και σε ροδελες την πιπερια, ενω τεμαχιζο
υμε απλα το τυρι
Ανακατευουμε τα παραπανω με τα αυγα που εχουμε χτυπησει αλυπητα
Τα πεταμε στο τυγανι με το καυτο λαδι και το αφηνουμε να ψηθει

Hint! ΔΕΝ γυρναμε την ομελετα! Tην αφηνουμε να ψηθει απο την μια πλευρα, ενω μπορουμε με ενα κουταλι να παιρνουμε λαδακι και να το πεταμε απο πανω

ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΟΥ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

blogger templates | Make Money Online