Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Ατάκες σκέψεις εκφράσεις ,έτσι για να περάσει και η ώρα!

Ατάκες σκέψεις εκφράσεις αλλωτε αστείες, σαρκαστικές αλλά παντα με ιδιαίτερο νόημα σημασία! Απολαύστε !

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy, είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη, που ποτέ δε θα επισκεφτείς.

Η σκληρή δουλειά δε σκότωσε ποτέ κανέναν, αλλά γιατί να παίζουμε με την τύχη μας;

Ο άνθρωπος που χαμογελά, όταν όλα πάνε στραβά, έχει σκεφτεί κάποιον να ρίξει το φταίξιμο.

Το να κόψεις το τσιγάρο είναι το πιο εύκολο πράγμα. Εγώ το έχω κόψει τουλάχιστον 50 φορές.

Λογική είναι η τέχνη να κάνεις λάθος με αυτοπεποίθηση.

Τα αισθήματά μου είναι ανάμεικτα. Είναι σα να βλέπεις την πεθερά σου να πέφτει στο γκρεμό με το αυτοκίνητό σου.

Εύκολη: αντρικός όρος που χαρακτηρίζει τις γυναίκες που έχουν τη σεξουαλική ηθική του άντρα.

Οι στατιστικές λένε, ότι ένας στους τέσσερις Έλληνες υποφέρει από κάποια διανοητική διαταραχή. Σκέψου τους τρεις καλύτερους φίλους σου. Αν είναι υγιείς, τότε κατά πάσα πιθανότητα έχεις πρόβλημα.

Επιτυχημένος άντρας είναι εκείνος που βγάζει περισσότερα λεφτά, από όσα μπορεί να ξοδέψει η γυναίκα του. Επιτυχημένη γυναίκα είναι αυτή που μπορεί να βρει έναν τέτοιον άντρα.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του , ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

Ακόμα και ένα χαλασμένο ρολόι δείχνει τη σωστή ώρα δυο φορές τη μέρα.

Και κλείνοντας τι αλλο παρά απο ορισμένες κλασσικές ατάκες γυναικών (απουσιάζει η old time classic έκφραση περί sex " δεν μπορώ σήμερα,έχω πονοκέφαλο")

Σε βλεπω σαν φιλο μου
Μη με βαζεις εμενα στην ιδια μοιρα με τις αλλες
Εισαι πολυ καλος για μενα
Εμενα μου αρεσουν τα κακα παιδια, εσυ δεν εισαι κακος
Ξερω οτι θα χτυπω το κεφαλι μου μια μερα που δεν ειμαστε μαζι
Σου αξιζει μια καλυτερη
Θελω να μεινω λιγο μονη να σκεφτω για μας
Αν ειναι να παω με αλλον θα σου το πω πρωτα
Ειναι η πρωτη φορα που κερατωνω τον ανδρα μου
Θελω να μεινουμε φιλοι

1 σχόλιο:

geo είπε...

egrapses kai pali pari!!!!!!!!!!!
super atakes!
bravo :)

 

blogger templates | Make Money Online